ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΑΓΙΟΛΟΓΙΟ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΑ - ΟΚΤΩΗΧΟΣ - ΜΗΝΑΙΑ - ΤΡΙΩΔΙΟ - ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΑΡΙΟ
ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΞΟΔΙΑΣΤΙΚΟΥ ΜΟΝΑΧΩΝ
ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ - ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΕΣ - ΑΠΟΔΕΙΠΝΟΝ
ΟΙ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
ΣΤΑΛΑΓΜΑΤΙΕΣ ΣΟΦΙΑΣ - ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

ΓΙΑ ΟΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ


Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ



Ἡ ἱστορία, ἔδειξε ὅτι οἱ ἄνθρωποι κάθε γενιᾶς, θεωροῦν τὴ δική τους γενιὰ ξεχωριστὴ ἀπὸ τὶς ὑπόλοιπες ὅσον ἀφορᾶ τὴν ἐκπλήρωση κάποιων προφητειῶν. Εἰδικὰ ἡ γενιὰ ποὺ ἔζησε στὴν ἀλλαγὴ τῆς 1ης μετὰ Χριστὸν χιλιετίας, καὶ αὐτοὶ ποὺ ζοῦν στὴν ἀλλαγὴ τῆς 2ης, θεώρησαν τὴν ἀλλαγὴ αὐτή, ὡς τέρμα τῆς ἱστορίας τοῦ παλαιοῦ κόσμου, καὶ ἀρχὴ τοῦ νέου. Στὰ ἐσχατολογικὰ αὐτὰ σενάρια, πρωταγωνιστοῦν σήμερα πλῆθος θρησκειῶν, ἀπὸ Ἀντβεντιστικές, μέχρι σχισματικές της Ὀρθοδοξίας.
Ἐδῶ, θὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τὶς παρερμηνεῖες ποὺ κάνουν στὰ λόγια του Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἡ λεγόμενη ΄΄Ἐλεύθερη ἐκκλησία τῆς Πεντηκοστῆς΄΄, καὶ τὸ Ἀντβεντιστικὸ παρακλάδι, ποὺ μετονομάστηκε σὲ ΄΄Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβά΄΄.

H Παρερμηνεία τοῦ Ματθαῖος 24/κδ΄
Οἱ δύο αὐτὲς ὁμάδες, διδάσκουν ὅτι ἀπὸ τὸ 1914 ὑπάρχει ἐκπληρώσῃ τῶν λόγων τοῦ Κυρίου, ὅτι δῆθεν βρισκόμαστε στην τελευταία γενιά, καὶ για τὸ λόγο αὐτό, σήμερα ἐκπληρώνονται τὰ λόγια Τοῦ στην Ἁγία Γραφή, στα Εὐαγγέλια: Ματθαῖος 24/κδ΄ , Λουκᾶς 21/κα΄ καὶ Μᾶρκος 13/ἰγ΄.
Ὑποστηρίζουν λοιπόν, ὅτι ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τοῦ αἰῶνα μας, ὑπάρχει αὐξήσῃ τῶν πολέμων, τῆς ἐγκληματικότητας, τῶν ἀσθενειῶν, τῆς πεινᾷς, ἀλλὰ καὶ τοῦ κηρύγματος τοῦ Εὐαγγελίου. Μὲ τὸν τρόπο αὐτό, ἀποσποὺν τὴν προσοχὴ τῶν ἀφελῶν καὶ ἀπληροφόρητων, καὶ κανοῦν ὀπαδούς, αὐτούς που βιάζονται να δουν τὸ τέλος τοῦ κόσμου.
Ἂς δοῦμε λοιπόν, τὴν ἀναίρεση τῶν διδασκαλιῶν τῶν ΄΄Μαρτύρων τῆς Σκοπιᾶς΄΄, ποὺ ἔχουν μακρὰ παραδοση σὲ ἀποτυχημένες προβλέψεις τοῦ τέλους. Τὸ ἐπιχείρημα τούς, ξεκινάει ἀπὸ τὰ λόγια τῶν ἀποστόλων πρὸς τὸν Κύριο Ἰησοῦ, ὅταν τὸν ῥώτησαν ΄΄κατ' ἰδίαν΄΄: ΄΄εἰπὲ ἡμῖν, πότε ταῦτα ἔσται καὶ τὶ τὸ σημεῖον τῆς σῆς παρουσίας καὶ συντελείας τοῦ αἰῶνος;΄΄ (Ματθαῖος 24/κδ΄ 3). Ὁ Ἰησοῦς Χριστός, ἀπαντᾷ σὲ αὐτὸ τὸ ἐρώτημα, στα ἑπόμενα ἐδάφια:
Ματθαῖος 24/κδ΄ 4 - 14: ΄΄4. Καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς, εἶπεν αὐτοῖς: Βλέπετε μή τις ὑμᾶς πλανήσει, 5. πολλοὶ γὰρ ἐλεύσονται ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου λέγοντες: "Ἐγὼ εἶμι ὁ Χριστός", καὶ πολλοὺς πλανήσουσιν. 6. Μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων. Ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε. Δεῖ γὰρ γενέσθαι, ἀλλ' οὔπω ἐστὶν τὸ τέλος. 7. Ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος, καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους. 8. Πάντα δὲ ταῦτα, ἀρχὴ ὠδίνων... 14. Καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ Εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ, εἰς μαρτύριον πᾶσιν τοῖς ἔθνεσιν, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος.
Τὰ παραπάνω λόγια τοῦ Κυρίου χρησιμοποιοὺν οἱ αὐτοαποκαλούμενοι ΄΄Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβά΄΄, για να μας ποὺν ὅτι δῆθεν: ΄΄Σήμερα, καὶ εἰδικὰ ἀπὸ τὸ 1914, ἔχουμε περισσοτέρους πολέμους, πεῖνες, ἀρρώστειες, σεισμοὺς καὶ ἔγκλημα, ἀπὸ κάθε ἄλλη ἐποχή. Καὶ ἐπιπλέον, σήμερα τὸ Εὐαγγέλιο κηρύττεται σὲ ὅλο τὸν κόσμο, περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλη ἐποχή. Αὐτὰ αποτελούν ένα σύνθετο σημείο του τέλους, και έτσι γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε στον καιρό τού τέλους΄΄.
Εάν αυτά τα λόγια τα έλεγε μόνο η ξενόγλωσση ηγεσία τής οργάνωσης αυτής, θα ήταν δικαιολογημένη ως ένα βαθμό. Το να τα επαναλαμβάνουν όμως και οι Έλληνες οπαδοί της, είναι απαράδεκτο. Επειδή, οι ξένοι, δεν γνωρίζουν την Ελληνική στην οποία γράφτηκαν τα Ευαγγέλια, και ίσως δεν μπορούν να καταλάβουν τα λόγια του Κυρίου. Οι ΄Ελληνες ΄΄Μάρτυρες΄΄ όμως, θα έπρεπε να γνωρίζουν τη μητρική τους γλώσσα, και να μη δέχονται τέτοιες παρερμηνείες σαν αγράμματοι! Ας δούμε λοιπόν προσεκτικά τα λόγια τού Κυρίου, και ας ντραπούν οι Έλληνες εκείνοι, που αντί να διορθώσουν τους ξενόφερτους (άσχετους) δασκάλους τής Σκοπιάς, διαδίδουν κιόλας τις παράλογες θεωρίες τους.

Τι ρωτούν λοιπόν οι μαθητές τού Κυρίου;
΄΄πότε ταύτα έσται και τι το σημείον τής σης παρουσίας και συντελείας τού αιώνος;΄΄ (Ματθαίος 24/κδ΄ 3).
Οι μαθητές εδώ, ρωτούν δύο πράγματα ταυτόχρονα. Πότε θα γίνει η καταστροφή τού Ναού τής Ιερουσαλήμ, (Ματθαίος 24/κδ΄ 1,2), και ποιο θα είναι ΄΄το σημείο΄΄ τής παρουσίας τού Κυρίου, και τής συντελείας τού αιώνος.
Προφανώς οι μαθητές, πίστευαν ότι αυτά τα δύο πράγματα, θα γίνονταν μαζί, γι' αυτό τα βάζουν στην ίδια ερώτηση. Η απάντηση τού Κυρίου λοιπόν, απαντά ταυτόχρονα και στα δύο ερωτήματα. Προτού όμως ο Κύριος τους απαντήσει άμεσα, τους δίνει μία προειδοποίηση:
΄΄Βλέπετε μη τις υμάς πλανήσει, 5. πολλοί γαρ ελεύσονται επί τω ονόματί μου λέγοντες: "Εγώ ειμι ο Χριστός", και πολλούς πλανήσουσιν. 6. Μελλήσετε δε ακούειν πολέμους και ακοάς πολέμων. Οράτε μη θροείσθε. Δει γαρ γενέσθαι, αλλ' ούπω εστίν το τέλος΄΄.
Είναι φανερό εδώ, ότι δεν τους απαντάει άμεσα για το σημείο τού τέλους. Αντιθέτως, αντί να τους δώσει το σημείο τού τέλους, εδώ τους δίνει ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΜΗ ΤΕΛΟΥΣ. Τους λέει πότε ΔΕΝ θα είναι το τέλος.
Προειδοποιεί λοιπόν ο Κύριος, ότι αν δουν κάποιους να λένε ότι ΄΄είναι ο Χριστός΄΄, ή αν δουν ΄΄πολέμους και ακούσουν για πολέμους, δεν πρέπει οι Χριστιανοί να θορυβηθούν, επειδή όλα αυτά πρέπει να γίνουν. Δεν θα είναι όμως το τέλος΄΄.
Αντιθέτως, άνθρωποι σαν τους οπαδούς τής Σκοπιάς και τών λεγομένων Πεντηκοστιανών, πλανήθηκαν, περιμένοντας το τέλος.
Στα παραπάνω, η εταιρία Σκοπιά απαντάει: ΄΄Τα λόγια τού Χριστού ως εδώ, μιλούν για απλούς πολέμους που θα γίνονταν σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, και που δεν θα αποτελούσαν σημείο τού τέλους. Το σημείο τού τέλους όμως, βρίσκεται στα αμμέσως επόμενα λόγια τού Κυρίου, που δίνουν εικόνες παγκοσμίων πολέμων και μεγάλων αναταραχών΄΄.
Ας δούμε λοιπόν προσεκτικά και τα παρακάτω λόγια τού Κυρίου: ΄΄7. Εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος, και βασιλεία επί βασιλείαν και έσονται λιμοί και σεισμοί κατά τόπους. 8. Πάντα δε ταύτα, αρχή ωδίνων...΄΄ (Ματθαίος 24/κδ΄ 7,8).
Για μία φορά ακόμα, φαίνεται η άγνοια τής Ελληνικής γλώσσας, τών ανθρώπων αυτών που θέλουν να περνιούνται για δάσκαλοι. Τι λέει εδώ; ΄΄Εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος...΄΄
Τι σημαίνει η λεξούλα: ΄΄γαρ΄΄; Η λέξη ΄΄γαρ΄΄, σημαίνει: ΄΄επειδή΄΄. Και σύμφωνα με την Ελληνική γραμματική, όταν στη δεύτερη πρόταση υπάρχει η λέξη ΄΄επειδή΄΄, αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για επεξήγηση τής προηγουμένης προτάσεως. Με άλλα λόγια, ο Κύριος εδώ, δεν μιλάει για κάτι διαφορετικό από πριν, αλλά συνεχίζει να λέει αναλυτικότερα, ποια ΔΕΝ θα είναι τα σημάδια τού τέλους, ώστε να μην πλανηθούν και νομίσουν ότι είναι το τέλος. Και έρχονται σήμερα κάποιοι, που τα ίδια λόγια που λέει ο Κύριος για να μη νομίσουμε ότι είναι το τέλος, τα χρησιμοποιούν για να αποδείξουν το αντίθετο!

Και για όσους συνεχίζουν να μη καταλαβαίνουν την Ελληνική γλώσσα, ο Κύριος τονίζει, ότι αυτά όχι μόνο δεν είναι σημεία τού τέλους, αλλά ΄΄αρχή ωδίνων΄΄. Αν λοιπόν είναι ΄΄αρχή΄΄, πώς πρόκειται για σημεία τού τέλους; Αντιθέτως, πρέπει να συνεχιστούν οι ΄΄ωδίνες΄΄ επί μακρόν, ώσπου να γίνει το τέλος.

Γιατί όμως λέει: ΄΄Εγερθήσεται γαρ έθνος επί έθνος, και βασιλεία επί βασιλείαν΄΄; Δεν δίνει αυτό εικόνα Παγκοσμίων πολέμων; Ίσως ρωτήσει κάποιος.
Η απάντηση είναι όχι. Ακόμα όμως και αν πράγματι μιλούσε για παγκοσμίους πολέμους, και πάλι, είδαμε ότι δεν θα αποτελούσαν σημείο τού τέλους.
Ας δούμε όμως κάποια εδάφια, που μιλούν με τον ίδιο τρόπο χωρίς να μιλούν για παγκοσμίους πολέμους, όπως το Β΄ Χρονικών 15/ιε΄ 6:
΄΄και εφθείρετο έθνος υπό έθνους, και πόλις υπό πόλεως΄΄.
Ησαϊας 19/ιθ΄ 2: ΄΄Και θέλει σηκώσει Αιγυπτίους κατά Αιγυπτίων, και θέλουσι πολεμήσει έκαστος κατά τού αδελφού αυτού, και έκαστος κατά τού πλησίον αυτού. Πόλις κατά πόλεως, βασιλεία κατά βασιλείας΄΄.
Είναι φανερό, ότι σε αυτά τα εδάφια δε μιλάει για παγκοσμίους πολέμους, αν και χρησιμοποιούνται ακριβώς τα ίδια λόγια με τού Κυρίου Ιησού Χριστού. Ομοίως και ο Κύριος, δεν μιλάει για παγκοσμίους πολέμους όπως θέλει η Σκοπιά, αλλά για διαφόρους πολέμους, που θα γίνονταν στη διάρκεια τής ιστορίας.

Οι ιππείς τής Αποκάλυψης. Για το ίδιο θέμα, μας διαβεβαιώνει και η Αποκάλυψη, στο κεφάλαιο 6/ς΄ , από το 1 ως το 11 εδάφιο. Εκεί, περιγράφεται το άνοιγμα τών πέντε πρώτων σφραγίδων. Πρόκειται για τους τέσσερεις ιππείς, δηλαδή για τον Κύριο Ιησού Χριστό, που ΄΄εξήλθε νικών και δια να νικήσει΄΄ και για τον πόλεμο, την πείνα και το θάνατο.
Μετά τον ερχομό τού Κυρίου, πράγματι, όπως είπε στο Ματθαίος κδ΄ που εξετάζουμε, θα υπήρχαν πόλεμοι, πείνες και θάνατος. Όλα αυτά όμως, δεν θα ήταν το τέλος, αλλά ΄΄αρχή ωδίνων΄΄. Είναι οι πρώτες σφραγίδες, και όχι οι τελευταίες! Και αυτό, φαίνεται και στα εδάφια 10 και 11, όπου στο άνοιγμα τής 5ης σφραγίδος, δίνεται απάντηση στη βιασύνη τών ψυχών για το τέλος: ΄΄και ερρέθη αυτοίς ίνα αναπαύσονται έτι χρόνον μικρόν, έως πληρωθώσιν και οι σύνδουλοι αυτών και οι αδελφοί αυτών, οι μέλλοντες αποκτέννεσθαι ως και αυτοί΄΄. Είναι σαφές, ότι οι τέσσερεις ιππείς, δεν ήταν το σημείο τέλους.
Ομοίως, το κήρυγμα τού Ευαγγελίου προηγείται τού τέλους, αλλά δεν είναι εμφανές πόσο ακόμα θα απλωθεί ως το τέλος.
Ενδεικτικά, θα αναφέρουμε το εδάφιο: Κολοσσαείς 1/α΄ 23: ΄΄...τού ευαγγελίου ου ηκούσατε, τού κηρυχθέντος εν πάση κτίσει τη υπό τον ουρανόν΄΄
Ήδη λοιπόν από τότε, το ευαγγέλιο κηρύχθηκε σε όλη την οικουμένη. Και αν σκεφθούμε ότι σήμερα τεράστιες χώρες όπως η Κίνα και το Μπαγκλαντές μένουν σχεδόν ανευαγγέλιστες, ο καιρός τού τέλους είναι απροσδιόριστος. Και ας μη ξεχνάμε, ότι τα λόγια τού Κυρίου, πουθενά δε μιλούν για αύξηση τών δεινών (σεισμών, ασθενειών, πολέμων, κλπ). Μόνο για την ανομία λέει ότι θα πληθυνθεί, αλλά χωρίς να την αναφέρει ως σημείο τού τέλους. (Ματθ. 24/κδ΄ 12).

Όσο για την υποτιθέμενη αύξηση τών δεινών αυτών στον αιώνα μας, τα στοιχεία που παραθέτουν οι θρησκείες αυτές, είναι παραποιημένα, πράγμα που δείχνουμε σε άλλη μελέτη.
Ο χειρότερος αιώνας τής ιστορίας, ήταν ο 14ος! Ο 20ός, είναι ίσως ο καλύτερος αιώνας τής ιστορίας, γι' αυτό υπάρχει και η πληθυσμιακή αύξηση, λόγω μειωμένων θανάτων.
Μα τότε, πού βρίσκεται η απάντηση τού Κυρίου περί ΄΄τού σημείου΄΄;
Η απάντηση τού Κυρίου για το σημείο, βρίσκεται στο εδάφιο: Ματθαίος 24/κδ΄ 30: ΄΄και τότε φανήσεται το σημείον τού υιού τού ανθρώπου εν ουρανώ, και τότε κόψονται πάσαι αι φυλαί τής γης, και όψονται τον υιόν τού ανθρώπου ερχόμενον επί τών νεφελών τού ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής΄΄.
Το ΄΄σημείο΄΄ λοιπόν, είναι ουράνιο, και θα το δουν όλες οι φυλές τής γης, ταυτόχρονα με την παρουσία τού Κυρίου.
Όλα τα άλλα είναι πλάνες (Λουκ. κα΄ 8).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου